czwartek, 17 października 2013

Fluid upiększający od Bell. Czy daje radę ?

Moja skóra jest strasznie kapryśna i lubi sprawiać niespodzianki. Przed " tymi dniami " na twarzy mam często prawdziwą inwazję, którą trudno ukryć pod makijażem. Od jakiegoś czasu używam fluidu od firmy Bell. Mam mieszane odczucia co do niego i tak naprawdę nie wiem czy kupię go w przyszłości.




Od producenta:
Skład: 
Pojemność: 30 ml
Cena: 16.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Od fluidu wymagam idealnego krycia sporych " rozmiarów " niedoskonałości. Ważne jest również to, by nie zapychał i nie powodował większego nalotu krostek. Tak szczerze to jeszcze nie spotkałam na swej drodze idealnego fluidu, który spełniałby całkowicie wyżej wymienione zasady. Chyba będę musiała znów szukać bo i Bell nie zachwycił. Zacznę może od jego fatalnej konsystencji. Jest dosłownie tak rzadka, że ciężko kosmetyk nałożyć na twarz. Nawet na zakrętce pozostaje spora ilość produktu przez co cały aplikator wygląda niehigienicznie pomimo systematycznego przecierania wacikiem. Matko ! Już wyobrażam sobie moją torebkę zalaną brązową masą... 



Odcień fluidu przypadł mi do gustu i myślę, że w lecie sprawdziłby się idealnie. Jest lekki, nie zapycha i radzi sobie nieźle z kryciem małych defektów. Niestety z tymi większymi już nie. W dodatku po dwóch, trzech godzinach moja twarz paskudnie się świeci. Rozumiem fakt, iż ma nadawać cerze blasku, ale że aż tak ? :)
Fluid na szczęście nie drażni zapachem i gdy już uda nam się nałożyć go na twarz możemy być w pełni spokojne jeśli chodzi o odpowiednią ochronę przed zdradliwymi promykami słońca. Wielki plus za zawartość filtrów. Gdybym była dumną posiadaczką idealnej cery z pewnością byłabym uszczęśliwiona. Moja znajoma, która nie ma problemu z widocznymi " niespodziankami " jest z niego bardzo zadowolona !
Niemniej jednak w moim przypadku się nie sprawdził więc ostatnie słowo należy do was. 
Cena i wydajność zachęca do zakupu.

Zaglądajcie na FB firmy Bell (klik)
Który fluid według was jest godny polecenia ? 

9 komentarzy:

  1. Z Bell używam tylko błyszczyków i cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam takiego, ale prezentuje sie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam i jestem z niego zadowolona,ale to wszystko zależy od naszej skóry,każda ma inną więc to subiektywna opinia (...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog:)
    dodaję i zapraszam do mnie:) http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja cera jest bez niespodzianek więc ja polubiła się z tym fluidem. Jest lekki w sam raz na lato. Faktycznie może za bardzo nadaje blask skórze, ale to już kwestia kto co lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najbardziej istotna jest jego lekkość. Jeśli nie czuć go na skórze - biorę!

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podoba zapach, ale w sumie mam z innej marki fluid i nie wiem czy przypadkiem nie jest ten z Bell lepszy :-P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger