sobota, 28 sierpnia 2021

Nie wyrzucaj ubrań, daj im nowe życie! #nosubraniadluzej - akcja Vanish

 Dziś kolejny wpis na temat akcji Vanish. Tym razem do działania wkroczyła również Biedronka. Nie przedłużając, szybciutko przybliżę wam o co w tym wszystkim chodzi!

Jak pamiętacie, a jeśli nie, to już przypominam, że produkcja jednej koszulki pochłania aż 2500 l wody. Kiedy dowiedziałam się o tym, totalnie zmieniłam swoje postępowanie. Co to znaczy? Zaczęłam bardziej szanować ubrania swoje, ale także pozostałych członków mojej rodziny. Koniec z bezsensownym lataniem po wyprzedażach tylko po to, by w dobrej cenie złapać ciuch, którego koniec końców nigdy nie założę. Teraz od czasu do czasu robię gruntowny przegląd szafy i w ten sposób wiem co posiadam, wiem w czym chodzę, a co totalnie mi nie odpowiada.

 
Ubrania których już nie noszę, staram się nie chomikować, ale też nie wyrzucam do śmieci. I tutaj właśnie baaardzo pomogła mi akcja marki Vanish i Biedronki. Bowiem od 12 sierpnia, setki różowych kontenerów z logo Vanish, pojawiły się w wybranych sklepach Biedronka w całej Polsce. Tam też można wrzucić ubrania niepotrzebne, ale oczywiście nadające się do użytku.

Akcja trwa w dniach 12.08-8.09.2021

Każdy 1 kg oddanych ubrań to 1 zł na rzecz Fundacji Dziko. Fundacja ta pomaga chronić dzikie rzeki w Polsce, które mają ogromne znaczenie dla ekosystemu. Niestety, jak sami doskonale wiecie, zapasy wody na naszej planecie szybko się kurczą, więc musimy zadbać o to, co jeszcze zostało. Pomyślmy w ten sposób o przyszłych pokoleniach, o naszych dzieciach, wnukach...

Na stronie https://www.oddajubrania.pl/ możecie sobie sprawdzić gdzie najbliżej was znajduje się różowy kontener na niepotrzebne ubrania.

A jeśli chcecie dbać jak najlepiej o swoje rzeczy, by służyły wam przez długi czas, to polecam sięgnąć po produkty marki Vanish, które przedłużą życie ubrań. Ich świetne odplamiacze nie raz uratowały moje ciuchy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger