niedziela, 6 czerwca 2021

Kampania Vanish - Noś Ubrania Dłużej, Wodę Zostaw Naturze! cz.2

Czy lubicie kupować ubrania? Ba! Co to za pytanie wam zadałam ;) Jestem prawie pewna, że przytarganie nowiutkiej sukienki, czy kolejnej pary dżinsów jest w stanie poprawić humor niejednej z was. Potem niekoniecznie to wszystko zakładamy, bo zwyczajnie zapominamy, albo też po przyjściu do domu, dana rzecz niekoniecznie się już nam podoba. Spoko, mam podobnie;)

 Jednak w mojej przepełnionej do granic możliwości szafie, można znaleźć nie tylko świeżutkie okazy, przyniesione dopiero co ze sklepu. Jestem sentymentalną osobą, więc gromadzę też "starocie", które mają dla mnie szczególną wartość. I do tego szanownego grona mogę zaliczyć między innymi ukochaną, dżinsową koszulę, czy sukienkę w kwiatki.

Mam z tymi ciuchami wiele miłych wspomnień i za żadne skarby nie chciałabym ich wyrzucać. Sporo rzeczy mam też z lumpa i wcale się tego nie wstydzę. Jednak takie ubrania potrzebują specjalnego traktowania...

Nie wystarczy tylko wpakować je do pralki, a do szuflady na detergenty wrzucić pierwszy lepszy proszek, czy płyn do prania. Teraz mamy ogromny wybór środków czystości, ale zanim je zastosujecie na swoje ubrania, dokładnie przemyślcie sprawę. Bo przykładowo w pralce, moja dżinsowa koszula, niekoniecznie polubi się z moją kwiecistą sukienką itd. 

Sukces idealnego dbania o ubrania i tym samym przedłużenie ich życia, rozpoczyna się właśnie od takich drobiazgów jak wybór detergentu, odpowiedni program prania, segregacja, czy późniejsze suszenie odzieży. Nie ma też nic strasznego w praniu ręcznym, co osobiście bardzo lubię i często stosuję ;)




Ze swojej strony mogę wam polecić prześwietne produkty marki Vanish. Są niesamowicie skuteczne, a jednocześnie doskonale dbają o ubrania - nawet te wiekowe i niekoniecznie z drogich sklepów. 

Dzięki kampanii marki Vanish - Noś Ubrania Dłużej, Wodę Zostaw Naturze dowiedziałam się między innymi, że produkcja jednego t-shirtu pochłania aż 2500 litrów wody! (2500 litrów wody = 1 t-shirt)

Zerknijcie również na kalkulator wodny na stronie: https://www.vanish.pl/nosubraniadluzej/ 

Pamiętajcie, że odpowiednio poszanowana, zadbana rzecz, posłuży wam przez wiele, wiele lat. Moda lubi powracać, sporo fajnych ciuszków często możecie znaleźć w szafach waszych babć, mam. Bądźmy świadomi!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger