niedziela, 25 sierpnia 2019

Piękna sukienka Olga - BONAYS

Z tegorocznego sierpnia jestem raczej zadowolona. Pogoda wcale nie jest taka najgorsza, mile też spędziłam kilka ostatnich dni. Mam nadzieję, że i wrzesień będzie tak udany. Pewnie tak, bo wybieram się na wesele. Och jak dawno nie byłam na takiej imprezie. Na wesela bardzo lubię chodzić kiedy jest jeszcze cieplutko, tak pięknie, kolorowo. Można wtedy pokombinować z sukienkami. 

 

Ja rozglądałam się za odpowiednim strojem i rozglądałam. Asortyment miejscowych sklepów wcale mnie nie zadowolił, więc bardzo ucieszyłam się w momencie, gdy trafiłam na swój ideał na stronie sklepu BONAYS



Wybaczcie mi z góry za zdjęcia, lecz modelka ze mnie żadna. Trudno jest pokazać piękno tej sukienki na fotkach, bo w rzeczywistości jest po prostu przecudowna. Czegoś takiego szukałam, a że te moje poszukiwania troszkę trwały, radość ze znalezienia odpowiedniego modelu była ogromna.


Olga została wykonana z poliestru. Jest dopasowana, ładnie podkreśla kobiecą sylwetkę. Ja mam ją akurat przed kolanko, co myślę jest długością akuratną. Sukienkę z pewnością wyróżniają rękawki. Nie są one tak zwyczajne, bo w przypadku Olgi rękawy mamy mocno rozkloszowane, długie i można je ozdobić wiązaniem na kokardkę. Całość prezentuje się po prostu obłędnie. Wiem, nie na mnie, ale na modelce w sklepie już tak. 



Sukienkę można zestawić, myślę na wiele sposobów. Będzie pasowała do sandałków, jak i butów z zakrytymi palcami. Tak, szpileczki są tutaj niezwykle wskazane. Ja pomyślałam o czarnych butach na słupku, które dodatkowo podkreślą piękny, miodowy kolorek sukienki Olga. Pomimo tego, że Olga jest raczej dopasowana, ukrywa jednocześnie kobiece niedoskonałości, a podkreśla to, co po prostu ma podkreślać. Nosi się ją beż żadnego skrępowania ruchów. 





Sukienka nie podnosi się, nie zwija w tańcu, czy podczas normalnego chodzenia. Możecie w niej spokojnie usiąść ;) Materiał się nie gniecie, więc po całej nocy szalonej zabawy, nie będziecie wyglądać jak siedem nieszczęść. Do sukienki wystarczy dobrać tylko delikatne dodatki i już prezentujecie się jak milion dolarów. Z racji tego, że Olga ma zakryte ramiona, posiada długi rękawek, sprawdzi się na nieco chłodniejsze dni. Nie musicie dokupywać do niej jakichś marynarek, czy żakietów. Kreacja nadaje się oczywiście na wiele okazji: wspominane wesele, chrzciny, urodziny, a nawet do pracy.  

Pozytywnie zaskoczył mnie asortyment sklepu BONAYS. Na stronie ciężko zdecydować się na jeden, konkretny produkt. Jest tam tyle wspaniałych, modnych sukienek, że kobieta dosłownie może zwariować. Samej Olgi mamy kilka wersji, a ceny ubrań wcale nie są wygórowane. Moja sukienka została wykonana jak trzeba, nie ma jakiś odstających nitek, czy nieestetycznych przeszyć. Dlatego jestem bardzo zadowolona z jakości produktów oferowanych przez sklep BONAYS i z pewnością będę do nich zaglądała regularnie.

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger