piątek, 9 marca 2018

Zimowy kombinezon dla małych i średnich psów

Dziś zupełnie inna tematyka posta, ale nie znaczy to, że mniej istotna. Przynajmniej w moim odczuciu. Tym razem swoją recenzję kieruję głównie do posiadaczy psów. Sama mam trzy, więc nie dziwcie się, że takie rzeczy pojawiają się na moim blogu. Dla swoich pupili szukam odpowiednich rzeczy typu akcesoria, jedzonko itp. Sprawdzamy i wydajemy opinię ;) Tak to działa u nas. Testerką rzeczy od ShipGratis.eu, którą dziś chciałam wam zaprezentować, była moja sunia. Niby zima powoli nas opuszcza, ale chłodniejsze dni jeszcze dają o sobie znać...

 http://shipgratis.eu/









Cena: 31.20 zł do kupienia tutaj
Opinia:
Moja Blanka nie przepada, a właściwie nie cierpi ubranek, obroży i innych udziwnień. Dla niej wielkim szczęściem jest możliwość wytarzania się w brudnej wodzie ;) Taka z niej niegrzeczna psina. Tak więc pomyślałam sobie, że męczyć jej nie będę i ubranko przeznaczę dla drugiego, nieco większego psa. Dlatego zdecydowałam się na rzecz w rozmiarze XL. Na stronie są podane wymiary kombinezonu, ale ja, jak to ja, nie zauważyłam takiego "drobiazgu". 

Domyślacie się pewnie co było po przyjściu paczki. Oczywiście kombinezon na Fafika był za mały. Ba! Nie wchodził mu nawet na połowę tułowia, więc testerką po prostu musiała zostać Blanka. O dziwo, na ubranko zareagowała bardzo pozytywnie. Nie wierciła się w nowej ozdobie, nie leżała plackiem na podłodze. Widocznie do gustu przypadło jej coś takiego.

Zdecydowałam się na kombinezonik w kolorze szarym z czerwonymi dodatkami. Muszę przyznać, że jest przeuroczy! Ma kapturek z naszytym "pyszczkiem" misia, przesłodkie uszka i ogonek w kształcie niewielkiego pompona. Na plecach jest spore serduszko, a pod mordką czerwona kokardka. Za szyją znajduje się miejsce na smycz. Pomyślano więc o wszystkim.

Ubranko jest cieplutkie i milutkie. Na łapkach wszyto elastyczną gumę, więc nic pieska nie uciska i nie krępuje jego ruchów. Otwory są gdzie trzeba ;) Blanka fajnie wygląda w kombinezonie i wiem, że podczas zimowych spacerów, było jej naprawdę ciepło. Ubranko można prać, nic się z nim nie dzieje. Do wyboru macie trzy warianty kolorystyczne i rozmiary: S,M,L i XL. Pamiętajcie tylko, by dobrze wymierzyć psiaka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger