sobota, 31 marca 2018

Żel pod prysznic & Krem do rąk Dresdner Essenz

To już ostatnie podejście do kosmetyków Dresdner Essenz od Bathing.pl Wszystko przetestowane, dokładnie sprawdzone. Tym razem chciałam wam pokazać dwa kosmetyki, ale nie pełnowymiarowe. Mini wersje danych produktów, to idealne rozwiązanie na wyjazd. Ja bardzo rzadko decyduje się na testy takich kosmetyków, ale dla cudeniek Dresdner Essenz trzeba zrobić wyjątek. A że kosmetyki są rewelacyjne i można je było poznać jak trzeba już po pierwszych użyciach, recenzja na blogu pojawić się musiała. 

 Logo


Zacznę może od tego kosmetyku, który mam jeszcze nie zdenkowany, ale już zbliżam się do dna...



 
Od producenta:


Skład:


Pojemność: 75 ml
Cena: 12.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Na lato musimy jeszcze troszkę poczekać, ale dla niecierpliwych w sklepie Bathing.pl, można znaleźć coś specjalnego. Żel pod prysznic o zapachu letniego deszczu? Ja nie potrzebuję do szczęścia niczego więcej. No może chwili wolnego czasu tak, by móc zaszyć się w łazience z tym maleństwem. 

Mamy tutaj produkt o pojemności 75 ml, ale na stronie sklepu znajdziecie również większą wersję tego żelu. Zapach raczy zmysły, nawet tych wybrednych. To przepiękne połączenie nut egzotycznych, owocowych, a nawet ziołowych. Aromat kosmetyku jest wyczuwalny przez długi czas.

Żel dobrze się pieni. Możecie nim myć nawet włosy, a nie tylko ciało. W obu przypadkach spisuje się rewelacyjnie. Nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza skóry, a w przypadku włosów, nie tworzy na głowie siana. Genialny kosmetyk, który warto mieć w swojej łazience.



Skład:


Pojemność: moja mini wersja ma 20 ml
Moja opinia: 
W tym momencie, to ja bardzo, ale to bardzo żałuję, że ta tubka była tak maleńka. Krem był moim przyjacielem przez ok. tydzień i mogę wam zdradzić, że nie potrafiłam się z nim rozstać. Pachnie przecudownie, przepięknie. Dawno nie miałam kremu do rąk o tak wspaniałym zapachu. Działa bez zarzutu, nawilża jak trzeba i to na długi czas. Muszę koniecznie rozejrzeć się za czymś podobnym. 

Was zachęcam do zaglądania na strony:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger