piątek, 8 września 2017

Suchy szampon Batiste Fresh

Kiedy podróżujemy, albo gdy za chwilkę musimy wyjść, a nasze włosy nie wyglądają zbyt świeżo, sięgamy po suchy szampon. Ja już od dawna mam sprzymierzeńca w tym produkcie. Bez suchego szamponu nie wyobrażam sobie życia, zawsze muszę mieć go gdzieś w pobliżu, bo nie wiadomo, kiedy może się przydać. Przetestowałam już masę suchych szamponów, ale uważam, że te marki Batiste są najlepsze. W sklepie internetowym e-fryzjernia.pl mamy bogaty wybór...







Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 10.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Miałam już wersję tropikalną i wiśniową. Obydwie wspominam miło, także nie miałam żadnych obaw przed testowaniem kolejnej nowości od Batiste. Oczywiście takich produktów nie używam codziennie. Żebyście nie myślały, że w mojej łazience nie znajdzie się normalny szampon do włosów. Suche tylko i wyłącznie w chwilach trwogi ;) 

Tym razem w moje ręce wpadła wersja Fresh. Opakowanie szamponu wygląda genialnie. Jest kolorowe, przyjemne dla oka i takie troszkę dziewczęce. Bardzo mi się podoba. Z aplikacją kosmetyku nie ma żadnych problemów, bo dozownik się nie zacina i uwalnia akuratną ilość produktu. Zapach? Genialny! Świeży, morski... Niezbyt intensywny, nie duszący i nie wywołujący napadu kaszlu podczas rozpylania szamponu. 

Zasada działania suchego szamponu jest banalnie prosta. Wstrząsamy opakowaniem i psikamy włosy u nasady z odległości ok. 30 cm. Wmasowujemy i modelujemy czuprynę. Bez konieczności wyczesywania białego pyłu, bo takiego zwyczajnie na włosach nie ma. Proste? 

  Suchy szampon od Batiste spełnia swoje zadanie. Odświeża włosy, nie pozostawia na nich białego pyłu, nie skleja pasm, nie obciąża ich i nie działa na czuprynę negatywnie. Ładnie odbija włosy u nasady, zapewnia im idealny wygląd i to bez konieczności mycia głowy w tradycyjny sposób. Myślę, że taki produkt przypadnie do gustu każdej z was. Batiste ma świetne suche szampony, które działają tak, jak obiecuje producent. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger