sobota, 8 lipca 2017

Nawilżający szampon do włosów grubych od Wella Professionals

Czy wasze włosy w okresie letnim, tak jak moje, przeżywają okres buntu? Puszą się, są sianowate i brakuje im blasku? Jeśli tak, to dziś chciałam wam pokazać odpowiedni dla nich szampon. Po raz kolejny mogłam przetestować "włosową" nowość, którą znajdziecie w sklepie internetowym e-fryzjernia.pl Tak, na ten produkt warto zwrócić szczególną uwagę. 

 




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 250 ml
Cena: 19.90 zł do kupienia tutaj 
Moja opinia: 
Moim włosom trudno dogodzić. Już sama nie wiem kiedy zachowują się lepiej. Latem, a może zimą? Albo ich kondycja jest tak masakryczna, iż ciągle wyglądają fatalnie. Fakt faktem ten kosmetyk troszkę je uspokoił. Dawno, nie pamiętam nawet kiedy, stosowałam produkty tej marki. Jakoś przechodziłam obok nich w drogerii, rzucałam okiem na półkę, gdzie się mieściły, a następnie wędrowałam dalej. Cieszę się więc z możliwości poznania kolejnej dla mnie nowości. 

Nie wiem dlaczego, może ze względu na energetyzujący kolor, ale opakowanie szamponu mnie urzekło. Jest takie wakacyjne, a jednocześnie bardzo poręczne i wygodne do manewrowania pod prysznicem lub w wannie. Nie mam żadnych problemów z otwarciem buteleczki, ani tym bardziej z jej zamknięciem. Wszystko działa bez zarzutu. I nawet jeśli opakowanie się przewróci, nic się z niego nie wyleje.



Co do konsystencji, to moim skromnym zdaniem jest trafiona w punkt. Nie za gęsta, nie za rzadka. Z pewnością nie spływa z dłoni i włosów. Szampon dobrze się pieni, a już niewielka ilość produktu wystarcza spokojnie na umycie długich pasm. Pachnie rewelacyjnie. Tak bardzo delikatnie, niezbyt intensywnie - aromat pasuje na letnią porę.  



Szampon stosowałam i nadal stosuję przy każdym myciu włosów. O dziwo jest bardzo wydajny, ale niestety pozostało mi go niewiele. Muszę koniecznie zakupić kolejne opakowanie tego przyjemniaczka. Moja czupryna bardzo się polubiła z taką nowością. Jestem posiadaczką włosów grubych, wymagających solidnego nawilżenia, więc akurat z produktem trafiłam idealnie.

Szampon pięknie nawilża i odżywia suche, zniszczone pasma. Nadaje im miękkości i elastyczności. Działa od czubka głowy aż po same końce. Jednocześnie ładnie odbija włoski u nasady, nie obciąża czupryny. Po jego użyciu nie mam problemów z rozczesaniem, ujarzmieniem pasm. Dodatkowo, po umyciu głowy szamponem, nakładam na włosy maskę z tej samej serii. O niej jednak opowiem wam innym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger