wtorek, 18 kwietnia 2017

Kolagen Expert

Znów mam dla was recenzję suplementu ;) Tym razem jednak to nie ja byłam jego testerką. Preparat podsunęłam tacie... Tak w ramach uzupełnienia urodzinowego prezentu. Ucieszył się z takiej nowości, a dziś może z dumą stwierdzić, że prezent faktycznie zadziałał i nie był tylko drobiazgiem do większego upominku. Produkt marki Expertmedic odnajdziecie na stronie sklepu Tenex24.pl 

 http://tenex24.pl




Od producenta/Skład/Sposób użycia:

Ilość w opakowaniu: 30 kapsułek
Cena: 25.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Kolagen otrzymujemy w kartonowym opakowaniu z ładną, nienachalną grafiką. Takie pudełeczko rzuca się w oczy i zachęca do zakupu. Oczywiście producent zamieścił mnóstwo informacji dotyczących swojego wyrobu. Nie trzeba więc szperać na stronach internetowych w celu uzyskania dokładniejszych wskazówek. Tata był zadowolony ze stopnia umieszczonych informacji. Jest wszystko co być powinno ;)

W środku znajduje się trzydzieści kapsułek w odcieniu fioletu. Tabletki nie należą do najmniejszych, ale tata nie miał żadnych problemów z ich połknięciem. Szklanka wody wystarczy w zupełności ;) Na plus z pewnością zasługuje ilość kapsułek, którą musimy spożyć w ciągu dnia. Tylko jedna... To nie jest kłopotliwe, a po pewnym czasie wejdzie w nawyk. Kapsułki nie posiadają nieprzyjemnego zapachu, nie pozostawiają gorzkiego posmaku w ustach. Oczywiście nie wywołują żadnych sensacji żołądkowych.


Tato zdecydował się na zażywanie preparatu, ponieważ należy do osób przebywających w ciągłym ruchu. Niemniej, już od dawna skarżył się na ból w kolanach, skurcze w łydkach i poranną sztywność stawów. Po spożyciu połowy opakowania Kolagenu, tato poczuł pozytywne zmiany. Najpierw przestały mu dokuczać skurcze, potem stopniowo ból kolan zanikał, a następnie w zapomnienie odeszła sztywność stawów. Dziś, świeżo po kuracji, rozgląda się za kolejnym opakowaniem suplementu, ponieważ Kolagen Expert okazał się skutecznym i bezpiecznym dla zdrowia preparatem. Nie kosztuje wiele, także możecie się skusić na jego bliższe poznanie.

Produkt otrzymałam w ramach akcji "Testuję z Twoim Źródłem Urody"

FB_IMG_1441630671752.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger