czwartek, 20 sierpnia 2015

Lustrzane motylki.

Tak sobie pomyślałam, że w moim salonie wypadałoby wprowadzić nieco świeżości, nowości. W sumie nie mam pieniędzy na zupełne przeróbki, zmianę koloru ścian czy wyrzucenie starych mebli. Uważam, że nawet niewielki element dekoracyjny jest w stanie zmienić każde pomieszczenie. Dlatego też skusiłam się na przeurocze motylki od ShipGratis.eu Gdy do mnie wreszcie dotarły, praktycznie zaraz po wyjściu doręczyciela przystąpiłam do oględzin ozdoby, oraz oczywiście do umieszczania jej na przeznaczonym miejscu :)

http://shipgratis.eu/









Materiał: akryl
Kolor: srebrny
Rozmiary motylków: cca 16,3 cm, 3,5 cm, 2,3 cm
Opakowanie zawiera 30 sztuk
Cena: 28 zł 15.84 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jestem w pełni świadoma tego, że moje zdjęcia nie oddają całkowicie uroku tych lustrzanych motylków. W zestawie jest ich aż trzydzieści sztuk, więc stworzenie grupy frunących owadów będzie naprawdę proste i faktycznie przykuwające wzrok.
Motylki występują w trzech różnych rozmiarach, ale to tych najmniejszych otrzymujemy najwięcej. W dowolnym miejscu naszej ściany, lustrzana ozdoba ucieszy oko, odmieni nieco opatrzone już wnętrze i co najważniejsze, nada pomieszczeniu oryginalności. Na rynku spotkałam się z wieloma naściennymi dekoracjami do naklejania, ale na takie motylki trafiłam po raz pierwszy na stronie ShipGratis.eu Przyznaję, że moje znajome nie mogą wyjść z podziwu - motylki rządzą :)
Pięknie odbijają światło naturalne i sztuczne. Nie "giną" wśród innych ozdób, są unikalne, ale i wykonane bardzo solidnie. Każdy motylek bezproblemowo nakleimy na wybranym miejscu. Ozdoba nie niszczy ściany, nie odrywa warstwy farby. Utrzymanie w czystości lustrzanych motylków również nie należy do zbyt trudnych czy skomplikowanych. Można je przecierać lekko zwilżoną ściereczką w celu usunięcia kurzu i odcisków palców :) Zarówno ja jak i dzieci jesteśmy bardzo zadowoleni z produktu dekoracyjnego od ShipGratis.eu Oto w sposób szybki, tani można odmienić każde pomieszczenie. Korzystajcie więc z promocji i zakupcie swój zestaw lustrzanych motylków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger