niedziela, 15 czerwca 2014

Spray - pogromca uporczywych zabrudzeń.

Ostatnim już produktem Betterware, który otrzymałam od Pani Agnieszki jest spray...







Od producenta:
Pojemność: 750 ml
Cena: 12.79 zł 
Moja opinia: 
Za sprawą odpowiedniego dozownika, spray uderza idealnie w miejsce przeznaczenia. Nawet trudno dostępne zakamarki są dzięki niemu czyste, a my możemy pochwalić się domem perfekcyjnej gospodyni :) Spray nie wydziela jakiegoś nieprzyjemnego zapachu, dla mojego nosa jest on w zupełności obojętny. Po jego użyciu powierzchnia nie wymaga gruntownego szorowania, wystarczy tylko spłukać pozostałość produktu. U mnie przykładowo poradził sobie świetnie z zaciekami po twardej wodzie...

  

Ale nie tylko ... Kamień, rdza, osad z mydła, tłuste plamy, dla niego nie ma rzeczy niemożliwych :) Spray nie niszczy powierzchni, nawet tych z reguły skorych do powstawania rys czy przebarwień. Polecam jednak wypróbować działanie w mniej widocznym miejscu - dla pewności. Zaobserwowałam, że produkt należy do wydajnych. Kto ma ochotę na taki spray, niech kontaktuje się z Panią Agnieszką tutaj, lub przez Facebook tutaj

2 komentarze:

  1. Pięknie doczyszczona słuchawka prysznica.Lśni jak nowa.Jeśli faktycznie nie śmierdzi ten spray to produkt w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydkiego zapachu nie można mu zarzucić, polecam :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger