czwartek, 13 lutego 2014

Naturalnie ponad wszystko.

Nawet nie wyobrażacie sobie jak lubię pomidorówkę. Najlepszą robi moja mama, a ja staram się, chociaż bezskutecznie, jej dorównać. Do wykonania tej zupy najlepiej użyć prawdziwych pomidorków, ale zimą może być ciężko wytrzasnąć te bez chemii. Na rynku jest jednak dostępny naturalny koncentrat pomidorowy, który dzielnie odwzorowuje warzywo zebrane wprost z ogrodu. Stoi za tym firma Symbio Polska S.A. :)



EKOLOGICZNY KONCENTRAT POMIDOROWY


Od producenta:
Waga: 180 g
Cena: ok. 6 zł
Moja opinia:

  

Pomyślicie pewnie, zwykły koncentrat tak jak setki innych. Może i wygląda zwyczajnie, nie ma jakiejś zachwycającej i zachęcającej do kupna etykiety. Sęk tkwi w składzie produktu. Bez grama cukru, konserwantów, bez strachu o zdrowie można przyrządzić z niego najpyszniejszą pomidorową. Naturalnie to tylko moja propozycja bo wiem, że wy macie masę pomysłów na wykorzystanie zawartości tego małego słoiczka :) Tym razem moja zupka nie była nawet gorsza od tej wykonanej przez mamę;) 

Zachęcam do zapoznania się z pozostałymi, ekologicznymi produktami Symbio (klik) oraz odwiedzenia ich na Facebooku tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger