wtorek, 23 sierpnia 2022

Nowe słodkości od firmy Vobro

 Jak tam wasze samopoczucie w to ciepłe popołudnie? Zdajecie sobie sprawę, że już za kilka dni tegoroczne wakacje pozostaną tylko wspomnieniem? Czas leci niesamowicie, jednak dosyć już tych rozmyślań - przejdźmy do konkretów! Jakiś czas temu, miałam okazję skosztować kolejnych nowości od firmy Vobro, które niesamowicie umiliły mi te wręcz upalne, trudne do przeżycia dni. Mało tego, dopadła mnie jakaś infekcja, więc tym bardziej cieszyłam się z możliwości zajadania takich nowości pyszności :) 

 Vobro

Zacznę może od produktu, który znałam, ale z przyjemnością do niego powróciłam. Mianowicie są to praliny Love & Cherry.

Mamy tutaj pralinki w kształcie serduszka, gdzie otoczka z wysokiej jakości czekolady, skrywa soczystą wiśnię i... dużą dawkę alkoholu. Teraz możecie zakupić je na wagę, co według mnie jest mega sensownym i przemyślanym rozwiązaniem.


Jak ja nie przepadam za czekoladkami z dodatkiem alkoholu, tak te dosłownie ubóstwiam. Lubię wrzucić sobie taką słodkość w towarzystwie kawki w liczbie sztuk jeden, dwa... trzy ;) Ta wisienka w środku jest tak niesamowicie soczysta, pasuje idealnie z tym alkoholem, który nie poraża słodkością. No, gorąco wam kochani coś takiego polecam. 

Dalej mamy coś, co pałaszowałam z taką samą przyjemnością, jak poprzednie czekoladki. Tym razem degustowałam galaretki Jelly Dot, lecz w nieco innym wydaniu. Firma postawiła bowiem na dodatek czekolady.



Zwróćcie uwagę, jak te słodkości czadersko wyglądają. Każda zapakowana jest w oddzielny papierek, a mało tego, opakowanie swym kolorem nawiązuje do konkretnego smaku galaretki. Do wyboru mamy trzy wersje: limonka, pomarańcza i wiśnia. To którą wybierzecie w pierwszej kolejności? Ja w grupie tej trójki nie potrafię znaleźć swojego ulubieńca.


Galaretki oblane czekoladą, to według mnie strzał w dziesiątkę. No i to lekko płynne, mega owocowe nadzienie - do szczęścia nie potrzebuję niczego więcej. Trzeba też zaznaczyć, że produkt nie zawiera barwników.


I co myślicie o tych słodkich nowościach od Vobro? Próbowaliście wiśniowe serduszka lub galaretki w czekoladzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger