piątek, 13 maja 2022

Salted Caramel - Vobro

 Witajcie Kochani w to piękne, słoneczne popołudnie. Dziś chciałam wam zaprezentować kolejną, słodką propozycję od firmy Vobro. To nowość od której chyba się uzależniłam. Dawno nie jadłam czegoś tak pysznego i... oryginalnego. 

Vobro

 

Nie byłabym sobą, gdybym w pierwszej kolejności nie zwróciła uwagi na opakowanie. Jestem typem wzrokowca i może też mam coś ze sroczki ;) Lubię to, co się świeci i wygląda niebanalnie. A trzeba przyznać, że Vobro po raz kolejny nie zawiodło i totalnie zaskoczyło wyglądem swojego produktu. Papierek w kolorze złotym i niebieskim przykuwa wzrok i zachęca konsumenta. A czy widzicie te małe diamenciki, które fajnie błyszczą? No, cudo!

Salted Caramel to czekoladki na wagę. Fajna sprawa dla osób, które lubią testować nowe smaki i chętnie sięgają po takie "świeżynki" na rynku spożywczym. Wiecie, możemy sobie kupić kilka czekoladek na spróbowanie i upewnić się, czy nam posmakują. W tym przypadku na pewno tak będzie ;)

Czekoladki Salted Caramel są sporych rozmiarów, oblane wysokiej jakości czekoladą deserową. Wnętrze tej słodkości to mistrzostwo świata. Mamy coś dla wielbicieli chrupania - orzech, a także coś dla miłośników kremowego nadzienia w połączeniu ze słoną nutką. Wszystko pasuje tutaj idealnie i niesamowicie smakuje. 

Osobiście jestem w tym produkcie totalnie zakochana. Bardzo polubiłam czekoladki Salted Caramel od Vobro. Oczywiście podzieliłam się nimi z resztą rodziny, ale wiecie... jakoś niechętnie w tym przypadku ;) Wolałabym sama zjeść kilka i to na jeden raz, aczkolwiek wiadomo, umiar przede wszystkim! Dobra, nie przedłużam! Biegnijcie do sklepu po te pyszności od Vobro, bo zdecydowanie są warte uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger