czwartek, 25 kwietnia 2019

Oczyszczające żele pod prysznic Dove z glinką

Wiosna zwykle nastraja mnie optymistycznie. Pierwsze cieplejsze dni w tym roku pragnę przywitać zmianami. Przeważnie zaczynam od totalnej rewolucji w pielęgnacji ciała i włosów. Dziś chciałam wam zaprezentować dwa produkty, które w sposób jeszcze przyjemniejszy, pozwoliły mi te zmiany wprowadzić. Marka Dove po raz kolejny mnie zaskoczyła, oczywiście pozytywnie. Ich kosmetyki goszczą w mojej łazience często, a nawet mogłabym z czystym sumieniem stwierdzić, że są tam obecne non stop! Tym razem trafiły do mnie dwa nowe żele pod prysznic, które z miejsca zyskały status ulubieńców.


Nowe żele pod prysznic tejże marki, łączą naturalne walory oczyszczające glinki z tak dobrze mi znaną, wyjątkową i bardzo delikatną pielęgnacją Dove. Wiedziałam, że będzie to udane i skuteczne połączenie. Wszak glinki słyną ze swych dobroczynnych właściwości w stosunku do skóry zanieczyszczonej, wymagającej specjalnego traktowania. Oczyszczanie to pierwszy punkt w skutecznej pielęgnacji o którym lubimy zapominać. To zdecydowanie należy zmienić. Myślę, że dwa nowe produkty od Dove, zachęcą do dbania o siebie każdego dnia. Osobiście glinki znam nie od dziś. Często kupowałam je sobie w formie proszku i kręciłam w zaciszu własnych czterech kątów, domowe maseczki. Muszę przyznać, że takie specyfiki były naprawdę skuteczne!


Jeśli chodzi o żele, to jak zwykle, jak przystało na produkty Dove, wyglądają nienagannie. Szata graficzna żeli zachęca do ich wypróbowania. Ponadto, opakowania kosmetyków sprawdzają się pod prysznicem i w wannie - nie ma żadnych problemów z ich aplikacją na skórę. Żel o pojemności 500 ml kosztuje ok. 25 zł, a ten o pojemności 250 ml, ok. 14 zł. Oczywiście, pewnie za jakiś czas, na te produkty będzie jakaś korzystna promocja ;)

A teraz kilka słów na temat każdego produktu...

* DOVE PRZYWRÓCENIE BLASKU Z RÓŻOWĄ GLINKĄ *


Żel posiada lekko różowy kolorek i kremową, "solidną" konsystencję. Dobrze się pieni, tworzy ogrom białego puchu, który tak uwielbiam. Pachnie bardzo kremowo, delikatnie, otulająco. Pewnie dlatego zazwyczaj sięgam po niego wieczorem, kiedy chce się maksymalnie zrelaksować i odprężyć. Żel dodatkowo nawilża, więc po jego użyciu nie muszę już używać treściwego masła, czy jakiegoś balsamu. Bardzo się polubiłam z tym kosmetykiem.

* DOVE OCZYSZCZAJĄCY DETOX Z ZIELONĄ GLINKĄ *


 To już orzeźwiająca petarda. Ten kosmetyk jest zupełnie inny od poprzedniego. Ma bardziej żelową konsystencję, pachnie zdecydowanie intensywniej. W nutach zapachowych wyczuwam aromaty cytrusowe, które najchętniej witam właśnie w cieplejsze dni. Żel jest ze mną przy każdym, porannym prysznicu. Wspaniale oczyszcza i wygładza skórę. Dzięki niemu jestem gotowa na nowy dzień. Oczywiście produkt też dobrze się pieni, także pod tym względem nie mam mu nic do zarzucenia. 


Podsumowując, nowe żele z glinką od Dove pewnie na stałe zagoszczą w mojej łazience. Produkty nie zawierają parabenów, siarczanów. Są bardzo delikatne dla skóry, doskonale oczyszczają ją z codziennych zabrudzeń. Jestem przekonana, że i wy je polubicie. 

1 komentarz:

  1. Lubię kosmetyki Dove, a szczególnie żele pod prysznic - są mega kremowe i otulające, ładnie oczyszczają, a jednocześnie pielęgnują skórę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger