czwartek, 14 lutego 2019

Balijski żel pod prysznic

Jestem wielką fanką żeli pod prysznic i mogłabym je kupować po kilkanaście sztuk. Nie jestem też przywiązana do konkretnej marki, a chętnie sięgam po nowości, albo po to, co akurat wpadło mi w oko. Dzisiejsze żele pod prysznic zaskakują bowiem nie tylko zapachem, ale i niebanalnym opakowaniem. Ten może nie wygląda jakoś zaskakująco, lecz działa fantastycznie i pachnie po prostu bosko. Znajdziecie go w sklepie e-fryzjernia.pl Jesteście ciekawe jak sprawdził się u mnie? Zaraz wszystkiego się dowiecie. 







Od producenta:

Skład:

Pojemność: 350 ml
Cena: 11.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Nie jest to mój pierwszy kosmetyk marki ECOLAB. Na blogu znajdziecie recenzję np. indyjskiego olejku pod prysznic, właśnie od ECOLAB. Tamten produkt przypadł mi do gustu, więc byłam prawie pewna, że i żel zda egzamin na ocenę celującą. Produkt należy do grupy tych, które w składzie mają prawie same składniki pochodzenia naturalnego. Ja jakoś wielką fanką "eko" nie jestem, moja skóra też nie przepada za "zdrowymi" kosmetykami, ale przyjemności z poznania kolejnego, nowego żeliku nie mogłam sobie odmówić. Bo która kobieta potrafiłaby zrezygnować z takiej okazji, prawda?

Żel pod prysznic Ecolab mieści się w schludnej, eleganckiej buteleczce, która jest nieco przeźroczysta, więc mogę stale kontrolować ubywającą zawartość. Ma również odpowiedni dozownik, który pozwala na szybką i bezproblemową aplikację, nawet pod prysznicem. Bardzo lubię takie poręczne opakowania produktów myjących. Czasem człowiek nie ma czasu bawić się z wymyślnymi buteleczkami, otwierać je, zamykać itp. Wiecie zabiegani o co mi chodzi.

Żel ma idealną konsystencję. Z tymi kosmetykami bywało u mnie różnie... Część żeli po prostu nie dało się rozprowadzić na skórze, a nawet dobrze je spienić - zbyt szybko spływały z ciała czy gąbki. W przypadku kosmetyku od Ecolab, sytuacja prezentuje się zupełnie inaczej. Żel świetnie się pieni, doskonale współpracuje ze skórą. Pachnie mega świeżo i orzeźwiająco. Będzie więc idealnym kosmetykiem na lato, kiedy szukamy lżejszych, niezbyt intensywnych zapachów. Tutaj cała kompozycja jest wyważona pod względem "mocy" z czego bardzo się ucieszyłam. Dawno nie miałam tak pięknie pachnącego kosmetyku myjącego. 

Żel spisuje się świetnie zarówno w wannie, jak i pod prysznicem. Pielęgnuje skórę, dokładnie ją oczyszcza, no i oczywiście nie wysusza. Po jego użyciu nie muszę sięgać w tempie natychmiastowym po jakiś balsam, mogę nawet z niego zupełnie zrezygnować. To rozumiem ;) Skład żelu do mnie przemawia, działanie, zapach tak samo, a cenowo również wypada korzystnie. Nic tylko testować i stosować do woli. Ja polecam!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger