środa, 31 października 2018

Indyjski olej pod prysznic ze sklepu e-fryzjernia.pl

Było już o kosmetykach do włosów, w sumie całkiem sporo, więc przyszedł czas na zaprezentowanie wam troszkę innych produktów. To tak, żeby zbytnio was nie zanudzać. Dziś chciałam zaprezentować kosmetyk pod prysznic. Znajdziecie go w sklepie e-fryzjernia.pl Jest to mój, żeby nie skłamać, chyba drugi specyfik marki Ecolab. Przetestowałam go szybko, bez odkładania na później, chociaż nie do końca byłam do niego przekonana. Dlaczego? O tym zaraz się dowiecie.

 





Od producenta:


Skład:


Pojemność: 250 ml
Cena: 11.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jeśli chodzi o oleje, to mam do nich różne podejście. Bo przykładowo, do pielęgnacji włosów uwielbiam używać olejów. Oczywiście nie każdego dnia, a tylko okazjonalnie, w ramach wzmocnienia pasm. Natomiast oleje służące do pielęgnacji ciała nigdy mnie nie przekonywały. Raz miałam niemiłe spotkanie z pewnym olejowym specyfikiem, ale nie chcę tutaj rozwodzić się na ten temat. Dlatego do olejów do ciała podchodzę z odrobiną niepewności. Jednak tym razem zaryzykowałam...

Kosmetyk od Ecolab przekonał mnie do siebie głównie swą konsystencją. Nie mamy tutaj tradycyjnego, oleistego specyfiku, a coś na podobieństwo jogurtu, gęstszego żelu pod prysznic. Naprawdę świetnie to wygląda i rewelacyjnie sprawdza się pod prysznicem. Kosmetyk nie spływa z dłoni i ciała i pieni się w stopniu idealnym. 

Ten niepozorny, ale jakże intrygujący produkt, zapakowano w schludną, ładną i poręczną buteleczkę z dozownikiem typu "press". Nie mam więc żadnych problemów z użytkowaniem oleju pod prysznicem, kiedy mam niewiele czasu. W wannie to już inna sprawa, ale i w tym przypadku odpowiednia forma opakowania oleju zdaje egzamin na ocenę celującą. Zapach - mistrzostwo świata! Mega świeży, odprężający i odświeżający. Na skórze nie pozostaje zbyt długo, lecz od tego mam przecież balsamy, czy masła. 

Olej pod prysznic ma działać odmładzająco, ale jak się pewnie same domyślacie, nie jestem w stanie to potwierdzić po zużyciu np. jednej buteleczki kosmetyku. Skupiłam się więc na innym działaniu produktu. Olej znakomicie nawilża, odżywia i zmiękcza ciało. Co najważniejsze, nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy, której pewnie nie byłabym skłonna zaakceptować. Ma naprawdę ciekawy skład, więc warto zwrócić na niego szczególną uwagę. Nie kosztuje wiele, także zachęcam do testowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger