niedziela, 21 stycznia 2018

Olejek w kremie do rąk Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba

Tak, tak. Znów mam wam do pokazania paczkę od Nivea. Czy wspominałam wam jak lubię otrzymywać od nich przesyłki? :) Z pewnością wielokrotnie, ale nie zaszkodzi powtórzyć jeszcze raz. Tym razem mogłam przetestować nowość przeznaczoną do pielęgnacji dłoni. 



 
Od producenta:


Skład:


Pojemność: 75 ml
Cena: ok. 11 zł
Moja opinia:
Zima jest niezbyt przyjaznym okresem dla rąk. Wychodząc na mróz, bez rękawiczek, bez odpowiedniego zabezpieczenia dłoni, nasza skóra szybko staje się wysuszona, a nawet podrażniona. Nie bez znaczenia jest również mycie naczyń, czy podłóg... wiadomo, że bez rękawic ochronnych. Potem niestety musimy już leczyć powstałe zmiany. A przecież lepiej zapobiegać i nie dopuścić do ich powstania, prawda? Świetnym rozwiązaniem są więc odpowiednie kremy do rąk. Na rynku mamy ich sporo. Ja wybrałam kosmetyk od Nivea.

 Olejek w kremie do rąk - nazwa brzmi całkiem ciekawie. W sumie za olejkami do ciała nie przepadam, ale do pielęgnacji dłoni? Czemu nie! Testowałam wersję z kwiatem wiśni i olejkiem jojoba. Miałam już balsam właśnie z tymi składnikami, też od Nivea. Tamten produkt przypadł mi do gustu, więc byłam pozytywnie nastawiona na bliższe poznawanie kremiku. 

Kosmetyk mieści się w małej tubeczce, która jest mocno spłaszczona. Mamy tutaj tylko 75 ml kremu. Niewiele, ale taka mniejsza wersja sprawdzi się w podróży. Produkt możemy wrzucić również do torebki, by mieć go zawsze przy sobie. Przynajmniej ja tak robię ;) Niestety nie ma tutaj dobrej wydajności, lecz coś za coś. Plus za wygodne otwieranie i zamykanie opakowania.


Krem ma fajną gęstość. Nie jest zbyt rzadki, więc nie spływa z rąk. Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy, której ja nie jestem w stanie zaakceptować. Kosmetyk pięknie pachnie. Tak kwiatowo i owocowo. Zapach mnie nie drażni, nie nudzi się i nie należy do zbyt intensywnych.


Z działania kosmetyku jestem bardzo zadowolona. Krem wspaniale nawilża i koi suchą, podrażnioną skórę. Uzyskany efekt nie należy do krótkotrwałych. Lubię sięgać po ten produkt po każdym myciu dłoni. Śliczny zapach umila całą aplikację kremu, no i oczywiście zachęca do systematycznego sięgania po niego - nie tylko okazjonalnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger