niedziela, 15 października 2017

Kawa rozpuszczalna o smaku adwokatu

Wieczory mamy teraz znacznie dłuższe. Gdy zapadnie już zmrok, najczęściej sięgam po filiżankę herbaty, ale ostatnio przerzuciłam się na... kawę! Tak, piję kawę na noc. Bo kawa od Tea & Coffee Rebels działa odprężająco, a nie pobudzająco.
 Znalezione obrazy dla zapytania tea rebels logo






Od producenta:


Waga: 60 g
Cena: 19.99 zł 9.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Kawa to napój, który pijemy zwykle o poranku, albo w godzinach południowych i popołudniowych. Wieczorem mogłaby zadziałać zbyt pobudzająco i uniemożliwić nam spokojny sen. Jednak ta kawa jest zupełnie inna. Za rozpuszczalnymi nie szaleję, zdecydowanie wolę kawy ziarniste - mielone. Ta bardzo mi zasmakowała, pomimo wcześniejszych uprzedzeń.  

Kawa od Tea & Coffee Rebels, zamknięta została w uroczej, metalowej puszce. Samo opakowanie jest według mnie genialne! Z ciekawym cytatem, utrzymane w nieco ciemniejszej kolorystce. Wiem, że po wypiciu kawy, puszka zostanie przygarnięta na jakieś przyprawy lub inne drobiazgi.  

Po otwarciu opakowania, można poczuć przepiękny, słodki zapach najprawdziwszego adwokata. Po zaparzeniu jest jeszcze lepiej. Kawka smakuje wybornie i nie wymaga dodatkowego dosładzania. Oczywiście jeśli chcecie, możecie wsypać cukier, niemniej dla mnie jest zupełnie niepotrzebny.

Kawka nie pobudza do granic, a znakomicie relaksuje po ciężkim, pracowitym dniu. Po jej wypiciu nie mam żadnych kłopotów ze snem. Kosztowanie takiego napoju, to sama radość dla kubków smakowych. Także jeśli czeka was zarywanie nocy, kawa Evening Coffee będzie wtedy idealną propozycją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger