poniedziałek, 19 grudnia 2016

Detox + Cholester i portal Znamlek.pl

Zdaje sobie sprawę, jak wielki udział w reklamie danego leku bez recepty, czy suplementu, ma reklama w telewizji. My po prostu uwielbiamy kupować preparaty tego typu, często nie pytając lekarza, farmaceuty o poradę. Wierzymy w natychmiastowe działanie tabletek przeciwbólowych, o środkach na odchudzanie nie wspominając. Niestety rzeczywistość prezentuje się zupełnie inaczej. Po połknięciu kilku tabletek, bez zmiany nawyków żywieniowych itp. nie osiągniemy nic. Warto więc słuchać specjalistów, czytać opinię innych osób, które dany preparat zażywały. Dlatego dziś chcę was zachęcić do odwiedzenia strony Znamlek.pl
 


Znajdziecie tam rzetelne opinie użytkowników leków. Na stronie portalu są składy, opisy danych preparatów, a nawet zamienniki. W reklamach nie natraficie na prawdziwe spostrzeżenia odnośnie danego leku, natomiast na stronie portalu Znamlek.pl, wasze wątpliwości zostaną rozwiane w stu procentach. Dziś chciałam wam zaprezentować jeden z preparatów, który oczywiście w bazie Znamlek.pl istnieje i ma naprawdę dobre opinie ;)






Od producenta:

Skład:


Ilość w opakowaniu: 60 tabletek
Cena: 25.99 zł
Moja opinia:
Zdecydowałam się na stosowanie tego preparatu, bo w składzie dostrzegłam chlorellę, która wpływa rewelacyjnie na organizm. Żadnych przeciwwskazań do stosowania produktu nie miałam, więc nic nie stało na przeszkodzie, by rozpocząć suplementację. Oczywiście nie nastawiałam się i dalej nie nastawiam na natychmiastowe działanie. Aktualnie kończę zawartość opakowania, niemniej zakupię kolejne. Dlaczego? Bo od kiedy stosuję Detox + Cholester mam więcej energii, takiej wewnętrznej ochoty do walki z codziennymi obowiązkami, do których czasem ciężko się zabrać ;)

Preparat nie wpływa negatywnie na moje samopoczucie, nie wywołuje sensacji żołądkowych. Nie mam też żadnych problemów podczas przyjmowania produktu Detox + Cholester. Dwie tabletki zażywane każdego dnia, nie komplikują codziennego rytmu :) 

Jeśli jesteście zainteresowane tym preparatem, jeśli szukacie informacji na temat danego leku, odsyłam was na stronę poralu Znamlek.pl Ten adres warto zapisać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger