środa, 2 listopada 2016

Domowe porządki z Meglio

Lubicie sprzątać? Ja o dziwo nawet bardzo, chociaż czasem mam dość, bo zdarzają się trudniejsze dni, co każda gospodyni zna z własnego doświadczenia. Oczywiście do sprzątania potrzebne są odpowiednie środki czyszczące, których w sklepach mamy prawdziwy wysyp. Producenci prześcigają się w tworzeniu wymyślnych specyfików, obiecując cuda. Cóż, w rzeczywistości ze skutecznością ich wyrobów bywa różnie... Trafiłam wielokrotnie na buble, ale ostatnimi czasy zachwycam się trzema produktami włoskiej firmy Womax - importera chemii gospodarczej. Środki czystości marki Meglio są naprawdę skuteczne!



Do testów otrzymałam trzy produkty, a okazja do ich sprawdzenia nadarzyła się w moim domu baaardzo szybko. Przy dzieciach, o nieskazitelnej czystości w czterech ścianach nie ma nawet co myśleć ;) 



MEGLIO SGRASSATORE ODTŁUSZCZACZ LEMON SPRAY


Płyn mieści się w poręcznym opakowaniu z atomizerem, co pozwala mi na sprawną aplikację preparatu w wybrane miejsce. W kuchni specyfik miał pełne ręce roboty, a ja mogłam tylko z uśmiechem na twarzy korzystać z jego pomocy. Takich sprzymierzeńców w walce z uporczywymi zabrudzeniami lubię najbardziej. 

1.

2.

3.
 
Płyn posiada przyjemny, niezbyt mocny cytrynowy zapach. Mnie w żaden sposób on nie drażnił, ani też pozostałych członków mojej rodziny. Jak sobie radzi z tłustymi zabrudzeniami? Rewelacyjnie! Nie pozostawia smug, zacieków, nie odbarwia czyszczonej powierzchni. Nie wymaga też gruntownego polerowania, wystarczy tylko przetarcie suchą szmatką... Nawet mąż podkradł mi odtłuszczacz Meglio do wyczyszczenia... kierownicy samochodu. Jak widać produkt nadaje się i do tego celu :)

MEGLIO MLECZKO CZYSZCZĄCE LAVANDA


Ten produkt polubiłam w szczególności. Dzięki niemu, nie napracuję się zbytnio przy polerowaniu zlewu i elementów armatury łazienkowej. Mleczko posiada odpowiednią konsystencję, która nie ścieka np. po kranie, nie jest też trudna do roztarcia w trudno dostępnych miejscach. Mleczko pięknie pachnie, co w produktach tego typu jest sprawą unikatową! Większość środków do czyszczenia po prostu śmierdzi, a ten proszę bardzo... ma miły i delikatny aromat.


 Mleczko nie rysuje czyszczonej powierzchni, radzi sobie nawet z kamieniem i osadem z mydła. Korzystam z niego z największą przyjemnością bo wiem, że zadziała tak, jak obiecuje producent. 

MEGLIO WC GEL



Czyszczenie toalety to nic przyjemnego, ale przecież ktoś też to musi robić ;) Jeśli mam przy sobie skuteczny środek, wykonywanie tej mało komfortowej czynności staje się dziecinnie proste. Meglio Wc Gel nie odrzuca nieprzyjemnym zapachem. Opakowanie wyposażono w odpowiednią końcówkę, ułatwiającą aplikację preparatu, który trafia bezpośrednio w trudno dostępne miejsca. 

Żel jest bardzo wydajny, na jeden raz nie musimy wylewać połowy butelki! A czy jest skuteczny? Jak najbardziej! Usuwa osad z kamienia, czyści, odświeża i dezynfekuje - czyli działa zgodnie z obietnicami producenta. Nie odbarwia muszli, nie pozostawia na niej brzydkich zacieków, co czyniły inne żele do wc, które stosowałam wcześniej. 

Te trzy produkty spełniły moje oczekiwania, sprawdziły się w moim domu w stu procentach. Czy sięgnę znów po środki czyszczące marki Meglio? Oczywiście, że tak! Z chęcią poznam pozostałe preparaty włoskiej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger