niedziela, 1 listopada 2015

Neoglandyna - zdrowa skóra.

Nie wierzyłam specjalnie w działanie suplementów. Miałam okazję przetestować kilka tego typu preparatów i jakoś żaden nie zrobił na mnie większego wrażenia. Kiedy je zażywałam, widać było jakieś pozytywne działanie, potem, po zakończeniu kuracji, wszystko zwykle wracało do dawnego stanu. Dlatego też do Neoglandyny od TYMOFARM podeszłam z odrobiną niepewności. Jednak ciekawość zwyciężyła, a moje uprzedzenia były raczej niepotrzebne.





Od producenta:

Skład jednej kapsułki:
Ilość: 90 kapsułek
Cena: 30 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Czekałam na przesyłkę z niecierpliwością, a gdy tylko do mnie dotarła uśmiechnęłam się szeroko. Paczuszka wyglądała po prostu uroczo, w środku znalazłam miłe niespodzianki, które jak najbardziej mnie ucieszyły. Widać, że firma dba o klienta i darzy go szacunkiem. Takich firm jest dzisiaj niewiele, więc tym bardziej szanuję twórców Neoglandyny. 




Do testów otrzymałam dwa opakowania preparatu, by móc rozpocząć pełną kurację. 4 kapsułki dziennie nie są może najwygodniejsze, jeśli chodzi o regularność zażywania, ale po pewnym czasie można się przyzwyczaić i nie zapominać o codziennych dawkach. Jeśli podajecie Neoglandynę dzieciom, w grę wchodzą dwie kapsułki. Same kapsułki nie są specjalnie wielkie. Łatwo je połknąć, nie sprawiają większych kłopotów w przypadku naszych pociech. 


Po zjedzeniu zawartości dwóch opakowań, mogę z dumą stwierdzić, że Neoglandyna działa! Zażywałam ją z myślą o zminimalizowaniu trądzikowych niespodzianek. Wyobraźcie sobie, że wypryski pojawiające się wcześniej w zastraszająco szybkim tempie, przestały mnie niepokoić! Jeśli już coś wyskoczyło, to znikało o wiele szybciej niż przed kuracją. W dodatku skóra została ładnie nawilżona, nie potrzebowała aż tak dużej dawki kremu. 
Neoglandyna to godny polecenia produkt dla całej rodziny. Nie wywołuje skutków ubocznych, sensacji żołądkowych. Kosztuje niewiele jeśli weźmiemy pod uwagę ilość kapsułek. Sprawdźcie działanie Neoglandyny bo warto. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger