piątek, 3 kwietnia 2015

Przygotowana na święta...

Już za progiem czeka Wielkanoc. Niby pogoda nie zwiastuje tak radosnego, głównie ciepłego okresu, ale liczy się nastrój w głębi ducha i oczywiście odpowiednie przygotowanie oprawy świąt. Powoli stroimy koszyczki, a czym byłby koszyk bez ozdobnej serwetki...










Wymiary: średnica 35 cm
Materiał: 100 % poliester
Cena: 5.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Uwielbiam takie dodatki, chociaż dawno wyrosłam z tej ogromnej niecierpliwości, co do świątecznych przygotowań koszyczka. Niemniej jednak mały element, potrafi poprawić człowiekowi humor i wprowadzić w wyśmienity nastrój.
Serwetka jest prezentem od firmy, który totalnie mnie zaskoczył. Pasuje do mojego koszyczka jak ulał, akurat chciałam kupić sobie nową :) Została wykonana starannie, z dbałością o najmniejszy szczegół. Obszycia nie zawierają odstających nitek, motyw świąteczny prezentuje się znakomicie, elementy brokatowe przepięknie migoczą w nieśmiałych promykach słońca. Myślę, że jeśli odpowiednio zadbam o swą serwetkę, to będzie służyć mi jeszcze niejeden rok. Dzieciom taka ozdoba przypadła do gustu i twierdzą, że teraz mogą już z dumą zmierzać do święcenia pokarmów. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger