wtorek, 17 marca 2015

Bidon i pojemniczek na różne skarby - produkty od Fitchoice.

Wiecie, straszna ze mnie gadżeciara, przygarniaczka przeróżnych pojemniczków, pudełeczek i innych tego typu cudów. Mam w domu pełno takich bajerów, ale kupuję nowe, bo nie potrafię powiedzieć sobie "dość". Ostatnio wyciągnęłam z szuflady pojemniczek, który otrzymałam od Fitchoice. Aby produktu nie przedstawiać tak samodzielnie, pokażę wam i bidon tej samej firmy. Używam go często, bo i cieplej na dworze się zrobiło.





W moim pudełeczku siedzą sobie guziki i nie tylko ;)


Wy możecie umieścić w nim co tylko chcecie. Leki, spinki do włosów, frotki, biżuterię i tego typu rzeczy. Nic nie zginie, ponieważ pojemnik jest zakręcany i to dość solidnie. Mając kilka takich boxów, można zbudować wieżę, która zajmie o wiele mniej miejsca, niż tradycyjne pojemniki do przechowywania podobnych gadżetów. Na biurko jak znalazł ;) 





Niezbędny podczas podróży, wizyty na siłowni, gdy biegamy, spacerujemy, gdy po prostu umieramy z pragnienia :) Gumowy ustnik, pozwala na szybkie otwarcie, nawet bez użycia dłoni (ustami:)). Bidon jest bardzo szczelny, u mnie spoczywa sobie nie raz w torebce i jeszcze nie spowodował katastrofy. Wykonany solidnie, napój nie przejmuje zapachu plastiku, co zdarzało mi się często, w przypadku innych bidonów. Można go myć w zmywarce, dostępny w ciekawych wersjach kolorystycznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger