środa, 6 stycznia 2016

Szampon i odżywka Hair Jazz.

Już od dłuższego czasu czaiłam się na duecik od Harmony Plus. Szampon i odżywka Hair Jazz miały spowodować szybsze rośnięcie moich włosów. Wraz z produktami otrzymałam jeszcze dokładną instrukcję dotyczącą stosowania obydwóch kosmetyków. Trzeba postępować zgodnie z zaleceniami producenta, by nie zrobić swej czuprynie krzywdy. Należy też być systematycznym - to również ma ogromny wpływ na osiągnięcie zamierzonego efektu. Poznajcie więc moją opinię na temat kosmetyków Hair Jazz i zadecydujcie, czy dla was będą odpowiednie.

http://harmonyplus.pl/index.php?route=common/home

O firmie:
Nasza firma oferuje unikalne i innowacyjne produkty, dzięki którym Twoje życie będzie pełne radości i harmonii. Codziennie dbamy o Twoje dobre samopoczucie!
Reprezentujemy trzy francuskie przedsiębiorstwa, które zajmują się produkcją kosmetyków, preparatów odchudzających i środków higieny osobistej: Claude Bell Institute, Atelier Du Merle (ADM) og Cornélie Silhouette élégante.
Harmony Life plus prowadzi działalność w krajach skandynawskich i bałtyckich.



SZAMPON


Od producenta:
Skład:
Pojemność: 250 ml

ODŻYWKA

Od producenta:
Skład:
Pojemność: 250 ml

Cena za zestaw: 135 zł 119 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
 Zanim rozpoczniemy kurację tymi preparatami, dokładnie przeczytajmy zalecenia producenta mówiące o tym, w jaki sposób zastosować obydwa produkty. Miałam okazję poznać opinię kilku dziewczyn, które miały w nosie to, co pisze na ulotce, tylko używały kosmetyków jak innych, służących do codziennej pielęgnacji włosów. Na negatywne skutki czekać długo nie musiały, ale pretensję w stronę firmy leciały na potęgę. 

Obydwa kosmetyki mieszczą się w tubkach, które są miękkie, więc nie będzie problemu z wydobyciem zawartości z opakowania. Szkoda tylko, że są zakręcane, co może sprawiać kłopot w momencie gdy ma się mokre ręce. Poza tym nie przyczepiam się do niczego.


Najpierw stosujemy szampon. Ma on zielonkawy kolorek i miętowo - ziołowy zapach. Aromat kosmetyku nie należy do najprzyjemniejszych, ale da się go wytrzymać i zaakceptować. Szampon nanosimy na mokrą skórę głowy i delikatnie, koniuszkami palców wykonujemy masaż. Kosmetyk wywołuje przyjemne mrowienie. Czekamy maksymalnie 4 min. i wszystko spłukujemy. Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy i przygotowuje nas do nałożenia kolejnego produktu - odżywki.
Odżywka różni się pod względem wizualnym tylko kolorem. Poza tym pachnie prawie identycznie, ma równie udaną strukturę. Nakładamy ją tak samo jak szampon, tylko na skórę głowy. Masujemy, pozostawiamy na kilka minut ( u mnie z 5) i spłukujemy ciepłą wodą. To by było na tyle. 
Taką kurację stosowałam co drugi dzień, jak zaleca producent. Ważne aby nie aplikować kosmetyków na całą długość włosów, ponieważ zaczną się plątać, będą mocno wysuszone, napuszone. Dlatego dodatkowo, po zakończeniu seansu z Hair Jazz, włosy myłam zwykłym szamponem. 

Jeśli chodzi o wydajność, to szampon w tym przypadku znalazł się na szczycie. Odżywka wystarcza na mniej czasu, co mnie troszkę zdziwiło. 
Oczywiście jesteście pewnie ciekawe czy moje włosy faktycznie urosły :) Urosły w niecały miesiąc 2 cm. co uważam za ogromny sukces! Jestem jeszcze w trakcie kuracji tymi produktami, więc mam nadzieję na dalsze efekty. Uważam, że jeśli tylko systematycznie i zgodnie z zaleceniami zastosujemy zestaw Hair Jazz, możemy przynieść swojej czuprynie dużo korzyści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz