sobota, 31 stycznia 2015

Venal spray - czy działa ?

Jeden z ostatnich produktów jaki otrzymałam od agencji Credo PR, przeznaczony jest do pielęgnacji nóg. Ogólnie rzecz biorąc, w zimie one również łatwo nie mają. Opatulone w ciepłych kozakach, przeżywają prawdzie katusze. Dodatkowym utrudnieniem, są nadmierne kilogramy, które muszą dźwigać. Nie dziwcie się więc, że czasem lubią pobolewać i sprawiać uczucie ciężkich. I właśnie na takie problemy, wymyślono preparat GorVity. Czy jednak jest on tak skuteczny jak obiecuje producent?


VENAL SPRAY




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 115 ml
Cena: ok. 13 zł
Moja opinia:
Preparat otrzymujemy w kartonowym opakowaniu, które skrywa średniej wielkości buteleczkę, wykonaną z ciemnego plastiku. Od razu skojarzyła mi się z typowymi produktami aptecznymi. Dozownik, to solidny atomizer, dodatkowo zabezpieczony przeźroczystą zatyczką. Aplikacja nie sprawia większych problemów, ponieważ spray jest idealnie rozpryskiwany na skórze.
Z wchłanianiem preparatu Venal, miałam pewien dylemat. Z jednej strony wnikał w skórę szybko, ale pozostawiał na nogach dosyć nieprzyjemną klejącą warstewkę. 
Miętowy zapach, zapewnia odpowiednie odświeżenie, także po całym dniu fajnie jest uraczyć swe stopy taką dawką świeżości :) Wyczułam także niezły efekt chłodzący, ale niestety uczucie ciężkich nóg nie zostało do końca zlikwidowane. Oczywiście ulga minimalna była, lecz to dla mnie zbyt mało. Może u was Venal sprawdzi się w większym stopniu. Ja potraktowałam go w zupełności neutralnie. 

1 komentarz:

  1. Stosowałam go latem,gdy miałam zakwasy po rowerze.Trochę pomagał,fajnie chłodził i tyle.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger